Marknad

Hej kära läsare. Idag så har jag och mannen min tillsammans med mormor och morfar varit på marknad.
Det blev inte särskilt mycket handlat, men köpte en äkta Simba från "The Lion King" filmen från Disney.
Och 2 presenter till min syster eftersom hon gav mig presenter igår.

Nu ikväll så sjunger Roxette i stan men jag tänker inte gå på det, det regnar för mycket och så tycker jag inte om deras musik. Så nu är det lördagsmys bara :)





Den här söta nallen fick jag av min syster igår också :)


Kommentarer
? t a k a i ♥

svar:

awh tack så mycket sötis! :] <3

det är klart du sfår, så länge du har kvar min bildikon i menyn!

2010-08-15 @ 11:05:59
URL: http://takai.blogg.se/
? Alicia - breakingmoon

Sv: Javisst kan jag ta kort på dem, men bara så du vet - det är affischer från en tidning. Inga som man har köpt i en speciell poster butik.

2010-08-16 @ 22:31:15
URL: http://breakingmoon.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: