29 / 8 - 2010

Igår så uppdaterade jag en hel del om många olika saker, tills för att jag inte kommer in på min Disney blogg
(jag kommer helt enkelt inte ihåg vad jag hade för e-postadress och lösenord till den).

Idag så var jag och min käre make ute och powerwalkade tillsammans, det gör vi varje söndag.
Egentligen så ska man göra det oftare för att få resultat.. Det får vi börja med (om jag får med honom).. 
- Eller så får jag tvinga med min syster. Men som man och hustru kan man träna någonannanstans tillsammans också ;)

Så hela eftermiddagen idag har jag känt mig helt slut, så jag tog en liten powernapp
(som de flesta bloggare säger) och efter det känner man sig lite piggare.

Imorgon så ska jag med pappa in till stan, kanske jag kan slå två flugor i en smäll då.. Jag måste nämligen besöka Arbetsförmedlingen på tisdag (yeay?).. men ska jag ändå in till stan imorgon så kan jag nog göra det då istället (får se vad de säger om det).

Annars nu så har jag gått igenom Fokis blogg (hennes kategori):
http://fokis.se/category/fokis-shopping-style/
Jag avundas hennes kläder och hennes fina hår.
- Om man själv hade så långt och vackert hår..
Och Pernilla vill åka till Tokyo :D


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: