28 / 8 - 2010

Hej alla läsare.

Jag blev så glad när jag fick denna kommentaren:
" Anonym om Britney Spears Barbie Doll:
tänkte bara säga att du har väldigt fina grejer
:) "

Det är härligt att få sådana kommenterar då man lägger upp så många bilder på vad man har och samlar på.
Synd bara att vissa som kommenterar ska vara anonyma..

Idag så var jag och min älskling i stan, blev en del inköp.
* Ett spetslinne från Gina Tricot (äntligen hade de fått in dem igen, då de bara fanns i XS på rean).
* Plastfickor (har hållt på med samilngen idag efter stan).
* 2 tidnigar (fick en av dem gratis och den kostade egentligen 159:- tror jag det var).
* Och lite godis från Hemmakväll. 


Också denna fina t - shirten:


* Love It*
Den kostade egentligen 249:- men kassörskan sade fel pris till mig när jag frågade hur mycket den kostade (det stod inte på den). Hon sade då 179:- och jag fick den då för 179:-.
Men jag tog en annan där det stod 249:- men det var inga problem att få den för 179:- eftersom hon redan hade sagt priset. Kunden har för det mesta alltid rätt ;) haha..


Imorgon så ska vi ut och gå en promenad, vilket vi gör varje söndag.
Sedan nästa vecka blir det en del som vi ska göra..


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: