Vet Ni Vad?

Jag fick:

* prova - på - platsen. Vilket innebär att jag först då ska praktisera 3 månader på förskolan som jag ska vara på och därefter blir det 3 månaders anställning. Så jag har att göra nu i 6 månader, får se vad som händer efter det. Jag och älsklingen har en del planer. 

* inte hem något paket idag men förhoppningsvis så kommer det imorgon,
"The Twilight Saga: Series City" (tidning) och en poster från en annan "The Twilight Saga: Series City"


Jag har beställt mer The Twilight Saga samlarkort och med dem så kommer mina "The Twilight Saga" dockor. Håller tummarna för att allt detta kommer denna veckan haha.. Och lite senare så kommer "The Twilight Saga" vykort som jag ska rama in, i alla fall några utav dem. Nu blev det nästan för mycket meningar med just The Twilight Saga men som den personen jag är så får ni stå ut med det ;)


Min man hade nationellt prov idag, det gick väl sådär. De begär kanske lite mycker för vad de redan ska kunna..
Nog talat om det. Ingen Ungdomsgaranti imorgon *yeay* men däremot blir det möten onsdag, torsdag och fredag. På fredag så är ALLA möten slut, ni måste förstå hur skönt det är haha.. Nu var jag inte särskillt snäll men de som har gått Ungdomsgarantin och alla de möterna som hör till det vet hur jag menar och känner.

Kan inte börja på min prova på plats förens de fått ett utdrag från mitt polisregister så det blir inte förens nästnästa vecka, så hela nästa vecka ska jag bara slappa för veckan därefter börjar allvaret..


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: