Samlingar, Fredagsmys Och Övrigt

Nu är det såhär att jag kanske har fått en prova - på - plats på en förskola, skulle bli överlycklig om jag fick den. Det kommer vara barn där från 2 - 5 år som jag ska ta hand om, perfekt ansett till mig *hoppashoppashoppas*.


Angående mina samlingar så fick jag inte hem någonting denna veckan men nästa vecka så kommer lite av det hemskickat till mig i alla fall. Så kommer uppdatera då med bilder. Jag vet att jag skjuter upp det hela tiden, skäms på mig men jag kan inte ta nya bilder om jag inte har något att ta på.

Jag har gjort en liten bild till er om vad jag så småningom kommer att få hem:



* Barbie dockorna (som jag absolut inte kommer ta ut ur förpackningen)
* Poster på Bella och Edward (som jag kommer rama in)
* Likaså de flesta vykorten (16 stycken)
* Pins
* Series City tidning

Fina saker detta va? Tack till mina vänner som hjälper mig. Får det billigt och bra haha..


Nu i veckan så var det som sagt en massa möten via Ungdomsgarantin och går man inte på det så får man inga pengar från Försäkringskassan. Det var lättare att sitta och lyssna på en person som står och pratar hur länge som helst men nu går det helt enkelt inte. Jag vill ha rast efter att personen i fråga bara har stått och pratat i 20 minuter för jag håller helt enkelt på att somna haha.. Funderar på att gå till läkaren nästa vecka för att kolla blodtryck och sådana saker.

Ikväll så är det fredagsmys med alla i familjen. Tittar nu på "Talang" och sedan så ska mina föräldrar titta på
"The Twilight Saga: New Moon" för första gången med mig.
Får se vad de kommer tycka om den.
Jag ser framför mig att mamma kommer säga att den är helt okej
medans pappa kommer säga att det är trams.
Det han egentligen skulle vilja se är nog "Mr. Bean"
eller rättare sagt "Mr. Bean On Holiday". Den kan han se hur många gånger som helst.

Kommentarer
? Angelica L

Håller tummar och tår för att du får platsen :D

Kram

2010-04-11 @ 14:21:32
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: