Nordisk Film Och Lite Annat

Först och främst vill jag tacka Nordisk Film för presenten jag fick från dem idag.
Ni vet verkligen hur man gör ett sant The Twilight Saga fan nöjd.


Idag var jag på Ungdomsgarantin, bara 2 dagar kvar av alla möten nu. Har trots allt genomlidit haha..
5 veckor som nästan alla dagarna varit så gott som fullproppade med möten. Vi gjorde som vanligt, typ ingenting och inte heller sade det mig någonting man går dit för pengarnas skull nästan haha.. men även nu för att träffa människorna man lärt känna där. Det lyckliga med mötet idag var att vi fick sluta 1 timme tidigare :)

Nu ikväll så har jag ätit god mat med min man, det blev färdiggrillad kycklig, bearnaisesås, pommes frites, sallad och vitlöksbröd så nu är jag mätt och go om magen. Dock bränner min hals lite, får köpa halstabletter imorgon. Också behöver jag en ny vårjacka för den jag har nu är för liten, kan bero på att jag har haft den sedan jag gick i 6:an..

Imorgon bär det av tidigt till Folkhögskolan för att vara där i 30 minuter, egentligen 1,5 timme men efter tiden av erfarenhet vi fick av mötet på Högskolan så tar detta nog också 30 minuter. Och på fredag är det sista mötet på Ungdomsgarantin och därefter bär det av för att titta på någon teater, sen är Ungdomsgarantin slut för mig eller åtminstonde alla möterna och det är det som räknas. Eller har ett möte till nästa tisdag men det är inom komunen som kommer handla om prova - på - platserna och hur det är att arbeta inom komunen, jippi?
Nog med möten, jag vill börja jobba men det gör jag snart.


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: