New Things

Idag så har jag varit på allra sista mötet på Ungdomsgarantin, vi gjorde klart allting som har med papper att göra angående min praktik i 3 månader och eventuella anställning i 3 månader på förskolan som jag ska vara på då i 6 månader. De skrev även på mina papper som har med Försäkringskassan att göra, allt detta tog samanlagt 5 minuter vilket gjorde att det kändes väldigt onödigt att åka dit överhuvudtaget och att också behöva gå upp tidigt för detta när man väl har chansen att sova. Ni får ursäkta mig för lite långa meningar.
Hur som helst så börjar jag jobba på måndag.  


Jag och Jessica
(hade sms:at henne på morgonen om att jag skulle in till stan och frågade då henne om hon ville hänga med)
tog sedan en lite shoppingtur både i stan och på flygstaden. Också fikade vi på Maxi (billigt som fan)
och sedan tog vi en glass hos mina föräldrar. Det slutade med att jag kom hem med:
* ett par leggings
* en jacka
* en kofta


Vi var och tittade på skor med, hittade ett par men som vanligt när man väl hittar ett par skor så passar de inte på ett sätt.. Vi åkte sedan hem till mig och tittade på lite roliga klipp frå youtube. Det blev också lite tv tittande och vi gick även ut med hunden. Vid 4 så åkte hon hem men vi ska ses igen på lördag, då blir det lite filmkväll.


Jag var inne på Vilas hemsida och hittade en till jacka där, den kostade bara lite över 200:- med frakt.
Så den köpe jag men på Nellys hemsida så kostar den 400:- så där tjänade jag en hel del.


Har även hittat en Friis & Company väska på Tradera och jag ska förbeställa lite saker från Discshop med.. :)


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: