Lite Om Idag

Nu är jag hemma efter att ha varit ute och gått i sådär 3 timmar. Jag, min man och min syster gick till Ica Maxi där vi fikade och även shoppade en del, på andra ställen då med såklart. Jag köpte mig slingfärg för det är på tiden att jag slingar mitt hår nu, det var cirka 1 år sedan jag gjorde det nu så ni kan säkert tänka er vilken utväxt jag har. Klippte mig sist i februari - förra året så håret är längre också. Det är bra det.

Jag köpte även schampo, dipp till gräddfil och skor - 2 par skor till och med vilket är mycket för att vara mig.
1 par inneskor för jobbet och ett par finare skor. Igår fick jag mail av Vila, att jag inte kommer få jackan som jag beställde för den är slut. Får titta på Nelly om den går ner i pris där senare.. Hoppas att jag kommer få min
Friis & Company väska från Tradera i alla fall men får helt enkelt se..

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: