.::tat lugnt xD::.

Idag har jag bara legat tills sängs, inte alls roligt men det är något jag var tvungen till eftersom min mage inte vill må bra. Jag hoppas att jag blir frisk snart. Mannen min och jag ska snart göra vid maten, det blir ris, currysås och kyckling med sallad *mumsmums*. Senare kommer jag antagligen prata lite med vännerna och familjen via msn, jag vågar inte alls gå ut idag, det får bli imorgon för jag börjar faktiskt känna mig lite bättre nu så det är på bättringsvägen i alla fall. Har någon av er varit "semestersjuka" någongång och i så fall vet ni vad det kan ha varit för (om ni har ätit något speciellt)?..

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: