.::ny bloggdesign igen::.

Tack vare http://tescho.se/ så ser nu min blogg väldigt snygg ut (om jag får säga det själv). Laddade ner en design från hennes blogg som var gratis. Men jag har gjort några ändringar på den och fler kommer det att bli.
Det som är rosa ny, allting var i lila innan så jag har suttit och pillat med det mycket och här är resultatet.
Och samtidigt som man håller på med detta så lär man sig allt mer om bloggdesign, tack för det haha..

Jag har skaffat mig http://mrsyunluoglu.deviantart.com/ men tyvärr så kan jag inte ladda upp någonting där nu eftersom alla mina "ägodelar" är hemma i Sverige (förutom Pikachu som min älskling köpte till mig).
Jag ska ladda upp mina teckningar (jag är duktig på det) och likaså alla mina samlingar. Men tills dess så tittar jag på andras samlingar på den hemsidan och avundas dem som har saker som inte jag har (ännu)..

Idag så har vi varit på stranden, jag blir lätt brun så det är bra haha.. Och efter det så handlade vi lite mat,
ikväll blir det: Potatis, ostsås och fisk *namnamnam* (att man kan bli så glad av mat haha..)
Tyvärr så är jag fortfarande lite sjuk, förskyld och det kliar lite i halsen (mot kliande hals så hjälper coca cola *yymmiiee* tack vare av alla bubblor men jag vet inte vad jag ska göra åt min lilla näsa.
Jag blir frisk snart hoppas jag. *Hoppas att min familj kommer in på msn ikväll, jag har fortfarande inte fått någon chans att ge dem min inköpslista inför Ullared som de ska till snart*


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: