.::min man är fotogenisk och det är inte jag::.

Vaknade ett visst antal gånger i natt, älsklingen skulle egentligen ha gått upp tidigt för att leta efter jobb och som jag skrev innan, att gå och höra om några jobb han skulle höra sig för igen men så tänkte han att det bara är ungefär 1 vecka kvar tills vi åker till hans hemstad. Vilket jobb accepterar honom ifall han bara jobbar 1 vecka för att sedan få vara ledig i cirka 5 dagar? Det är svårt så vi kommer antagligen bara slappa nu till vi kommer tillbaka till Alanya igen och då ska här börja jobbas. Men bara för att vara på den 100% säkriga sidan så gick han för att kolla upp några jobb nu på eftermiddagen i alla fall, vilket är bra men då blir jag lite ensam men det är någonting jag måste vänja mig vid. Det är inte lätt när man har väntat i 4 år på att få vara hos varandra föralltid.

Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på med att göra idag eller senare ikväll rätt ut sagt, mat måste vi göra idag
(åt bara fruktsallad igår vilket resulterade till att jag var hungrig när vi skulle sova eller så är det för att min mage är dum. Någonting jah skulle vilja göra någon kväll snart är att jag och min man tar romantiska kort på stranden i solnedgången, någon får väl göra det åt oss men vem? Får väl gå till en sån där fotograf men hallå, nu måste vi vara ekonomiska. Jag skriver mer sen för nu kommer älsklingen min.


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: