.::lite mera frågor::.

1. Värsta känslan?
Otrohet

2. Bästa känslan?
Kärlek

3. Din första tanke när du vaknar?
Kanske jag kan sova lite längre?

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
Ingen speciell just nu men det ska jag ändra på

5. Har du någonsin varit kär?
Jag är, i min man såklart ('v')

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Jag har inget eget sovrum :'(

7. Vad har du under sängen?
I våran hyrda lägenhet som vi kommer stanna i ett tag så får jag nog säga - damm

9. Lyssnar på?
Ingenting för tillfället

10. Skriv nått smart!
True Love Is Forever

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Britney Spears?

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
Jag kan tyvärr inte svara på denna frågan för jag har nyligen "städat" i min mobiltelefon så
det senaste mottagna sms:et jag har är borta

13. Vad vill du bli när du blir stor?
Det har jag ingen aning om

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Det får du nog fråga dem

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
När jag träffade min man ('v')

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Det vet jag inte riktigt

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Jag behöver alla

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Läsa människors tankar och kunna flyga (det drömmer jag om ofta)

19. Vad är du beroende av?
Mina samlingar? xD

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Min man ('v')


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: