.::lite mer om idag::.

Jag är nu hemkommen sedan 45 minuter sedan, ni kanske undrar hur det gick för mig på hos doktorn.
Första frågan jag fick typ var om jag är gravid, vilket jag inte är eftersom jag hade min "vecka" för 1 vecka sedan. De tog blodprov på mig och samt blodtrycket. Doktorn tryckte på hårt på min mage och frågade om jag hade ont (klart att jag får ont när han tycker så haha..). Slutligen visade alla värden normalt men jag fick hämta ut 2 medeciner som jag ska äta nu tills de är slut, 2 tabletter 2 gånger om dagen. Min man har nu gått till jobbet igen så det blir ingen mat förens efter 10 (ska jag klara det haha..)..

*Här är lite bilder ifrån Adana*


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: