.::lite frågor och svar::.

Brukar du komma i tid: jag är känd för det
Vad hade du i din mun senast: en smörgås med honung på
När mår du bra: när jag inte är sjuk och är i min mans armar
När blev du fotad senast: det kommer jag inte ihåg
Hur känner du dig nu: bättre än igår
Kan du laga mat: ja, det kan jag och smarrigt blir det dessutom
Vad pluggar du: skolan är slut forever and ever
Vad tycker du om fötter: äckligt!
Är du smart: ibland så
Vad har du på dig: rosa sidenpyamasbyxor och ett linne
Är du aktiv i skolan: går inte i skolan längre
Vad saknar du: mina vänner, familj och svenskt godis och mat (dipp, jordgubbskräm? sås, lingon, lösgodis och marabou + annan övrig choklad)
När och varför grät du senast: kommer inte ihåg varför och när det var..
Var det pinsamt att svara på det: nej, varför?
Hade du en bra kväll igår: Lite ensamt men det var väl okej..
Din favoritdryck på morgonen: i Sverige är det chokladmjölk men här i Turkiet är det bara 1 glas vatten
Vad ska du göra i sommar: det är ett tag tills sommaren 2010..
Är du nöjd med ditt liv: ja, absolut
Vad vill du jobba som: det har jag ingen aning om ännu..
Har du tråkigt just nu: ja ganska men ibland är det skönt..
Vad gör livet värt att leva: min underbara man, vänner och familj
Vad i livet ångrar du: kommer inte på något nu..
Är du musikalisk: inte så särskillt..
Vad lyssnar du på för musik: Britney Spears, Disco musiken som spelas här i Turkiet, Disney Musik..
Kategoriserar du dig själv i någon stil: nej
Är du bortskämd: nej eller kanske ibland
Är du trött: nej
Vad gör du imorgon: det vet jag inte

Din första:
Operation:
har aldrig opererats
Första piercingen: har bara piercing i öronen eller det heter inte piercing då va? bara hål..
Första bästa vän: min tvillingsyster har alltid varit min bästa vän
Första priset: det kommer jag inte ihåg
Första sporten du började på: gymnastik
Första husdjuret: jag växte upp med 2 colliehundar (1 normalstor och 1 dvärg)
Första semestern: Gran Canaria
Första konserten: Som jag betalde för? Darin, Lena PH och Magnus Uggla
Första kärleken: måste jag skriva det? de är borta från mitt lilla huvud - tänk om jag hade kunnat träffa min man tidigare i livet..

Favoriter:
Filmer:
 Twilight, How To Lose A Guy In 10 Days, Cruel Intentions, Disney Filmer..
Tvprogram: F.R.I.E.N.D.S. Desperaute Housewives, That 70's Show, Buffy The Vampire Slayer..
Musik: Britney Spears, Disco musiken som spelas här i Turkiet, Disney Musik..
Drink: Coca Cola
Kroppsdel (på kille): Bara min man ('v')
Sport: Dans
Plagg: Det som finns framme xD
Skola: Går inte i skolan, det är slut med det nu
Bok: Stephenie Meyers Twilight The Saga

Just nu:
Äter du: inget
Dricker du: inget
Ska du: ta på mig kläder
Lyssnar du på: ingenting
Väntar du på: min man som kommer snart, jag ska till doktorn för att höra om min mage
Tittar du på: skärmen kanske?

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: ögonen är fina att titta på men läpparna kysser man - kan inte välja
Kramar eller kyssar: både och
Kortare eller längre: längden spelar ingen roll
Snygg mage eller snygga armar: det vet jag inte..
Busig eller lydig: det vet jag inte haha..


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: