.::jag saknar svenskt gottigottgott::.

Jag vaknade utav att min mans mobil ringde, den väckte mig från en fin liten dröm. Jag drömde om potatis, jag vet inte hur längesen det var sedan jag åt potatis och svensk som man är så är det någonting man måste få i sig ibland, eller hur? haha.. Så ikväll blir det någon sorts potatis, får se om vi kan göra sås med men hallå vad är potatis och sås utan lingon?Min familj ska komma ner till mig snart, då får de vara så jättesnälla och ta med sig lite svenskt gottigottgott. 

Jag vet inte riktigt om vad som kommer hända idag, det jag vet är att vi måste in till stan för att köpa mig en/ några stycken kjolar och en väska. Älsklingen bär alltid runt på alla mina saker för han tar hand om min laptop så där går vi med rosa väska, lite kul va? xD.. 
Dessutom är jag lite busig ibland som lägger i mer saker än vad vi egentligen behöver när vi går ut (a)..  


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: