.::jag önskar mig(present/ julklapp)::.

När det börjar nära mig december eller i mitten av november så frågar alltid min familj mig om vad jag vill ha i julklapp, vilket jag aldrig brukar veta. Men nu har jag för en gångs skull gjort en lista för vad jag önskar mig i tid.
Här är den:





Sen kommer den efterlängtande Britney Spears konserten "The Onyx Hotel Tour" på DvD, kan det bli bättre presenter? Lite Walt Disney filmer skulle inte vara så dumt heller men eftersom de flesta är omdubbade så betyder det att vissa utav filmerna vars röster jag är uppväxt med finns inte mer. Då vill jag inte ha de filmerna.
 



Plus att lite pengar i fickan skulle vara bra med..


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: