.::jag är duktig::.

Nu så har jag städat hela lägenheten, jag känner mig så duktig. Får se vad jag och min man hittar på när han kommer hem, han är bara ledig en liten stund för att sedan gå tillbaka till jobbet igen. Det som gäller först och främst är att göra mat till mig. Jag kan göra själv (och det blev riktigt mumsigt) men jag är rädd för gasolspisen *eller vad det nu heter* och dessutom så har jag ingen egen eld, det har bara mannen min.
Egentligen vill jag inte äta så tidigt men inte kan jag äta efter 10 - tiden på kvällen heller och även om jag inte vill ha mat så gör han mat ändå för jag måste äta, säger han. Man har inte så jätte stor matlust när man är här, det är varmt så det jag vill äta är endast drickbart haha.. Min mage verkar inte tycka om den turkiska maten heller
(det har det aldrig varit problem med innan) men jag ska allt vänja den vid alla dessa turkiska baskilusker som finns i maten (eller inte baskilusker men ni förstår nog vad jag menar)..

Egentligen vill jag gå till stranden men 2 timmars tid där är för lite eller egentligen 1 för vi ska gå till affären, göra mat och min man måsta koppla av lite med, krångligt va? Men nog skrivet om det. 
Nu är det inte lång tid kvar tills min familj och min systers *ska man säga pojkvän?* kommer hit, då ska jag umgås med dem. Det ska bli så härligt. Tyvärr, pappa lagom xD så har jag skrivet en liten lista för erat inköp ni kommer att göra i Ullared nästa vecka *undrar hur ni kommer kunna ta med er det*.. 

*Nu så har jag skrivit i stort sett om ingenting så bäst att sluta här innan jag skriver lite mera av ingenting*  

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: