.::iyi bayramlar::.

Min mans chef var dum igår. Jag hade för en gångs skull gjort mig iordning, sminkat mig och allt. Så sms:ar min älskling mig på kvällen (när jag tror att han slutar om bara några timmar) då han säger att hans chef har gått iväg med en vän och han måste stanna där tills han kommer tillbaka, vilket kan bli sent. (Sent blev till cirka klockan 12 eller halv 1 när han i själva verket egentligen bara jobbar till 10). Så synd för mig så kunde vi inte gå ut tillsammans, vilket jag hade hoppats på.

Ramazan har lovat mig att vi ska köpa en sak till mig
(det enda jag har köpt till mig själv sedan jag kom hit är en T - Shirt). Nu har det gått ungefär 1 månad och varenda gång vi går förbi den där lilla leksaksaffären så tittar jag så på Pikachu, jag har viljat ha en stor och fin sedan jag fick syn på honom på TV när seriens första avsnitt började sändas. Nu ska jag äntligen få en.
* Har en liten hemma i Sverige
* Hade en nyckelring med men den är konstigt nog spårlöst försvunnen
* Sen har jag några små Pikachu figurer
* Och några få väldigt fina Pokémon kort på honom
 
Det som är synd är att den Pikachu versionen jag kommer få är inte densamma som jag önskar mig men den kommer jag nog också hitta så småningom någongång, precis som jag gjorde med Britney Spears Deluxe Cd + Dvd utav skivan "Britney".

 

Ingen som säljer denna versionen av Pikachu eller någon som vet vart jag kan få tag på den?


Ramazan började klockan 3 idag så vi hade hela förmiddagen tillsammans, det första vi skulle göra var att gå och köpa Pikachu till mig men den affären var tyvärr stängd idag p.g.a. festivalen så vi får gå dit imorgon istället.
Därefter skulle vi gå och handla lite men våran lilla affär var också stängd men vi ville bara ha coca cola men det får vänta tills imorgon med då haha.. Sen gick vi till ett hotell som min familj ville att vi skulle titta på.
En tid efter det spenderades på stranden men det har inte varit så fint dessa 2 dagarna (regn, blixtrar och åska)
så vi gick hem och bara var med varandra ett bra tag innan han gick till jobbet. Nu är jag så hungrig att jag inte vet vart jag ska ta vägen, min man ska komma hem en snabbis för att ge mig pizza från hans jobb
* hoppas att han kommer snart, saknar han nåt så enormt och btw jag är hungrig*

* Vet ni, jag har även fått gratis godis idag p.g.a. festivalen - det tycker vi om*

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: