.::ingenting::.

Vi kom hem för bara en liten stund sedan, vi har varit ute och gått sedan klockan 12 så motion kan man säga att vi har fått också denna värmen.. Vi skulle ha shoppat, vilket vi också gjorde men antingen betingade tröjan/ kjolen alldeles för mycket i pris eller så fanns det inte i min storlek. Synd det eftersom det verkligen var fina grejer, dessutom hittade jag en väska men priset på den var inte heller så bra så ingenting blev köpt för min del..

Men min dröm gick i alla fall i uppfyllelse, jag åt potatis med bearnaisesås och stekt fisk med grönsaker + att vi fick gratis bröd till för att första gången de kom med maten så var fisken inte färdig så det blev en liten kompensation.

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: