.::igen::.

Favorittidning: Det är svårt att svara på..
Favoritplagg i garderoben just nu: Alla mina fina favoritplagg är trasiga/ söndriga
(behöver verkligen uppdatera garderoben)
Byter gärna garderob med: Paris Hilton
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart eller guld
Sminktips till allmänheten: Ingen foundation eller nåt sånt, tänk på när älsklingen kysser dig *usch*
Mitt rum kan beskrivas som: Jag har inget rum
Mig själv med tre ord: Snäll, rolig och omtänksam
Jag tränar: Nja..
Jag ville bli när jag var liten: Prinsessa
Nu vill jag bli: Jag vet inte riktigt
Humör just nu: Normal xD
Är det nåt du absolut inte äter: Majs, ärtor och bönor! (det går bara inte ner *usch och spryr på det*)
Hur många kuddar sover du med: En
Morgon- eller nattmänniska: Både och
Sparare eller slösare: Sparare
Bästa film: "Twilight"
Bio eller promenad: Bio men promenad innan eller efteråt
Är du kittlig: japp
Största svaghet: Kännslig
Det här är jag bra på: Laga mat och baka, vara omtänksam, teckna, dansa och en massa annat
Chips, morötter eller godis: Godis
Stökigt eller välstädat? (ditt rum): Välstädat (hatar när det är stökigt, får panik)
Kaffe, te eller inget: Turkiskt Nescafe som man köper i en liten påsliknandesak
Har du en besatthet: Britney Spears, Twilight The Saga, Buffy The Vampire Slayer och Pikachu ^^



Första bästa kompis: Malin tror jag på dagis men min tvillingsyster Petra har också alltid varit min bästa vän, nu Jessica och min älskade man
Första bil: Jag har varken körkort eller bil (är rädd för att köra och annat)
Första kärlek: Okej, det var Robin på dagis haha.. sscchh
Första husdjur: Jag växte upp tillsammans med två colliehundar (ska skaffa en sen med min man) *vackraste hundarna det*
Första semester: Gran Canaria
Första jobb: Jag har inte haft något jobb ännu
Första köpta skiva: Spice Girls tror jag det var
Första piercing: Har i öronen eller heter det bara hål i öronen?
Första konsert: Darin, Lena Ph och Magnus Uggla (jag förstår inte varför och hur Magnus Uggla har kunnat få skivkontrakt, min pappa sjunger bättre än han xD)

Nio sista: (fan vad hemskt det låter, jag skriver Nyligen istället)

Drickta alkoholdrycken: Jag dricker inte
Bilfärd du nyligen gjorde: Med mormor och morfar tillsammans med min man på väg ner till Malmö
Filmen du nyligen såg: "How To Lose A Guy In 10 Days"
När du badade i badkar sist: Längesen hemma i Sverige
Nyligen spelad cd: Någon Britney Spears skiva såklart
När du grät: ..
Måltiden: Potatis, sås, fisk med sallad *yyuummiiee*

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja, i min man ('v')
Varit på tv? Det tror jag inte
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Nej *usch*
Busringt till nån? Tror inte det..

--

Sex platser du vill åka till:
1.
Los Angeles (Hollywood)
2. New York
3. Tokyo
4. Peking (Beijing)
5. Paris (igen)
6. Hawaii

Vad hände med resten? :S

Tre val:

Svart eller vit? Det beror på
Sommar eller vinter? Sommar
Chips eller choklad? Det beror på vad jag är sugen på förtillfället haha..

Tio första:


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: