.::frågor::.

Just nu:
Ska du: Fylla i denna listan
Lyssnar du på: Ingenting
Väntar du på: Att min man ska komma hem
Önskar du: Att en av min bästa vänner Jessica kommer hit en liten stund och en massa saker till mina samlingar
Tänker du på: Min man
Är du trött på: Att vara sjuk
Är du rädd för: Spindlar och lite andra saker
Längtar du till: Att min familj kommer hit (kanske en av mina bästa vänner också), "New Moon" kommer på bio samt relaterade saker till filmen och Britney Spears DvD som jag ska köpa senare
Sparar du till: Saker till mina samlingar
Gillar du alkohol: Äckligt!
Röker du: Tänker aldrig prova, det räcker med att lukta
Favorit parfym: Britney Spears - Curious Heart (tyvärr så är den utgången)
Gillar du att tvätta: Nej, det kan jag inte säga att jag gör

Din framtid:

Barn: Ja, helst 2 eller 3 hälsosamma barn
Giftemål: Är gift med min turkiske man Ramazan
Vad vill du arbeta med: I denna världen som man lever i nu så får man nästan acceptera vad som helst för det finns typ inga jobb
Var vill du bo någonstans: I en fin liten lägenhet

Tror du på:
Gud:
Ja
Mirakel: Ja
Aliens: Ja, något mer liv finns där uppe.
Magi: Spådamer och sånt eller som kan se in i framtiden? Kanske..
Himlen: Det finns någonting efter döden så för det kan inte bara ta slut, eller hur?
Änglar: Ja, alla har väl någon slags skyddsängel

Favorit:
Mat:
Nu när jag är här i Turkiet så uppskattar jag svensk mat mycket mer nu. Pizza, mammas goda mat..
Dryck: Coca Cola
Låt: Åh, jag har så många favoritlåtar. Kan inte rabbla upp alla här, tyvärr
Land: Turkiet
Sak/er att göra: Shoppa, umgås med vänner och familj, dansa..

Övrigt:
Är du glad nu:
Ja då..
Var du glad igår: Jo då..
Ett land jag helst vill besöka: Japan och America


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: