.::21/9 - 2009::.

Ärligt talat så blir jag så trött på vissa människor ibland se t.ex. på Kissie, Disse och Naztybunny. De är smala som pinnar, endast skin och ben och sen säger de att de behöver gå ned i vikt?! Vad fan tänker de med?
Tänk på oss männsikor som faktiskt ser oss själva som normala, de tjejerna ser sig själva som tjocka och då är tanken, vad fan ser de oss som? Jag tänker sluta läsa deras bloggar eftersom de ger oss andra normala tjejer dåligt självförtroende. De säger även att man ska vara nöjd med sig själv men själva ger dem två olika budskap.
Jag förstår mig inte riktigt på er tjejer, ni behöver kanske lite hjälp..
Detta säger jag inte för att vara elak, jag säger detta för jag tänker på hur andra människor har det.
Tjejerna måste tänka innan de skriver och inte bara skriva det som först kommer upp i huvudet, eller hur?



Idag så köpte min man mig äntligen min present, en ganska stor Pikachu och fin är den med. Den t.o.m. talar.
De andra Pikachu:arna i affären var antingen trasiga, dammiga och fula. Denna var som gjord för mig, tack älskling.


(Fixade bakgrunden i Photoshop, försöker lära mig men det går inte så jättebra..) 
Ni kan inte säga att jag är besatt för titta på den här tjejens samling och hon är 27 år:



*Jag kan inte hjälpa det, jag tycker verkligen om att titta på andra människors samlingar*
*Jag funderar på att göra en egen kategori, vad tycker ni om det?*

Imorgon bär det av in till centrum för att inhanda lite kläder till mig för det har jag ont om, hittar vi inget får jag antagligen gå naken och det skulle inte min man uppskatta haha.. Jag har svårt för att hitta någonting som jag tycker om och när jag väl hittar något så brukar det ibland vara i en affär som har stängt - konkurs affär eller liknande. Detta är typiskt mig.

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: