.::ännu mera frågor(ifylld igår)::.

Någon som:
Någon som förstår dig: ramazan
Någon som du saknar: ramazan, mina vänner och familj
Något som du längtar efter: mina "ägodelar" där hemma..
Någon som du hatar: nej

Vem:
Vem kramade dig senast:
ramazan
Vem pussade dig senast: ramazan
Vem ringde dig senast: ramazan
Vem ringde du senast: ramazan
Vem var hemma hos dig senast: ramazan
Vem var du hemma hos senast: ramazan eftersom vi bor tillsammans haha..

Har du:
Har du några kärleksproblem:
nej
Har du ätit något idag: ja, fruktsallad och lite annat
Har du pratat med någon idag: ja, ramazan och några vänner på msn
Har du gråtit idag: nej
Har du skrattat idag: ja

Jag:
Jag är singel:
nej, jag är gift
Jag är rädd för att bli övergiven: nej
Jag svär ofta: ibland
Jag sjunger i duschen: ibland
Jag är en morgonperson: det tror jag nog
Jag skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: ja men skolan är slut för mig nu..
Jag är kär i kärleken: ja
Jag skrattar åt mina egna skämt: ibland så..
Jag vill ha barn: ja
Jag skulle kunna göra plastikoperation: kanske

Har du:
Har du glasögon/linser:
ja, både och
Har du piercingar: ja, om vanliga hål i öronen räknas som piercing så..
Har du syskon: ja, en tvillingsyster
Har du pojk/flickvän: jag är gift
Har du ett jobb: nej
Har du många vänner: nej
Har du rymt hemifrån: nej
Har du färgat håret: ja
Har du ett bra självförtroende: ibland så..
Har du sagt "jag älskar dig" till någon: ja, min man såklart
Har du gjort något olagligt: ..
Har du somnat i skolan: nästan
Har du ett ben: två faktiskt
Har du tappat bort dig i din hemstad: nej, jag har bra lokalsinne
Har du sett en fallande stjärna och önskat mig något: nej
Har du gjort något som du lovat dig själv att inte göra: kanske det kanske
Har du smugit ut utan lov: nej
Har du ljugit om var du är för dina föräldrar: det tror jag inte..
Har du en hemlighet som ingen vet: nej
Har du varit på en blind date: nej
Har du sovit en hel dag: nej
Har du somnat gråtande: ja

Sista person:

Sista personen som du sov med: min man
Sista personen som fick dig att gråta: min man
Sista personen som du delade en dricka med: min man
Sista personen som skrek på dig: min familj kanske
Sista personen som du fick sms ifrån: min man

Brukar du:
Brukar du titta dig själv i spegeln:
ja
Brukar du ha ångest: ja
Brukar du drömma mardrömmar: ja
Brukar du klä dig i svart: ja
Brukar du hata folk: nej
Brukar du lita på folk: det beror på


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: