.::9/10 - 2009::.

Jag är ledsen, jag vet mycket väl att det var ett litet tag sedan jag uppdaterade här. Jag har mina anledningar till varför och sånt men det berättar jag tyvärr inte om här. Och nej, det har ingenting med mig och min man att göra. Men det finns människor som säger att:
"Hade man gjort sådär och sådär istället för att göra det och det så hade det varit så och så nu.."

Snälla ni, jag bryr mig inte för jag gör det bästa jag kan.

Sen säger vissa:
"Är så glad att vi gjorde såhär och såhär istället för sådär och sådär för nu har vi det som vi vill och det är bättre än det och det".. Jag tror inte att de flesta av er kommer förstå det här inlägget men vissa kommer göra det eftersom det riktar sig åt vissa. Jag har redan hört så mycket om vad jag borde ha gjort innan, vilket jag inte behöver höra av mina bekanta, ni vet vilka ni är. Nog talat om det och inga kommentarer till detta kommer att accepteras. Det är därför jag inte har visat mig som online på msn heller, så nu förstår ni kanske mig (de som har mig som kontakt på msn). Jag orkar inte vara inne på msn när folk bara skriver saker till mig som gör mig deppig. Där har ni det.


Annars om man bortser från vad vissa skriver så kan jag inte må bättre. Visst ibland kan det vara lite ensam men om cirka 2 veckor så kommer jag och min älskade man vara med varandra 24 timmar om dygnet i ett x - antal dagar och min familj samt min syster pojkvän? kommer hit ett litet tag ^^

Om ett par timmar så ska lilla jag gå till min älsklings jobb för att vara lite social där ett par timmar, samt att det är en show där igen idag (samma som förra fredagen, den endast tysktalande transan *ffs* tala engelska!)

Kommentarer
? Sofie i Trabzon

Hejsan.

Behöver du nâgon att skriva till finns jag här. Vi lever trots allt i samma land och vi svenskar bör höra ihop här. Önskar dig och Ramazan allt gott i världen och strunta i alla moralidioter som tror dom vet bättre. Lev väl. Kram

Sofie i Trabzon

2009-10-16 @ 16:46:56
URL: http://vikingkiz.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: