.::recension utav New Moon::.



Nu så har jag och min älskling sett "New Moon". Den hade som sagt premiär här klockan 12 men det som förvånade mig var hur lite människor det egentligen var där. Samanlagt var det nog 15 personer i salongen tillskillnad från de alla ungefär 100 sittplatserna. Men jag ska inte klaga eller jo, kanske bara lite för att de kom folk in 10 - 15 minuter efter att filmen hade börjat och inte hade de någon som helst respekt för det utan det skulle fnissas och ha sig tills de hittat sina platser. 
Sen har vi den klassiska popquarn/ chipsätaren som inte gör något annat än smaskar hela filmen ut. 
Jag börjar lite som en gammal hemsk pensionär men har man längtat efter en speciel film eller liknande i ett helt år
då ska det ta mig fan vara tyst och respektfullt i biosalongen! 

Nu till filmen:
Den var helt underbar, grät (som många andra jag har läst om) nästan hela filmen ut haha.. Men det tråkiga var hur dålig musiken var till vissa scener i filmen (om man jämför med 1:a filmen), musiken kunde dem ha valt ut bättre. I alla fall jag kunde ha gjort det tack vare min fina blandade musiksmak. Och sedan har de tagit bort några viktiga scener som helt enkelt nästan är tvungna till att vara med i filmen men inte då..

Och vad händer nu?
Jo, nu väntar vi tills "Eclipse" kommer ut på bio. Vilket blir i Juni. Så mina kära läsare nu ska vi bara hålla ut igen i 221 dagar.


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: