.::Det Gick I Alla Fall::.

Efter inlägget "Jobb, svart - och avundsjuka" blev det en del kommentarer, jag förstår er att ni alla tycker olika men tur är väl kanske det med eftersom hur skulle världen se ut som alla tyckte precis likadant?


Jag ska berätta en mycket intressant händelserik sak nu, det är handlar om registreringen av min och min mans äktenskap här i Turkiet. Ttsscchhii på er som sade att det inte på några som helst möjligheter skulle kunna gå att göra här, att endast kunna göra det via Turkiska Ambassaden i Stockholm.

Uppdatering 2/11 - 2009: Fan vad alla tog detta fel haha.. Vi har inte gjort något fel eftersom alla bad oss om ursäkt senare.


Min familj är här men min hund är inte med oss här, saknar honom men han har det nog bra på hundpensionatet.
Idag så har vi varit i stan och shoppat. Ja, jag har shoppat. Nu är ni förvånade va? Det blev:
* En kofta
* Ett linne
* En tunika

Och bild på detta kommer senare. Ikväll så kommer min familj hit samt min syster vän. Det ska spelas spel och bara umgås, mysigt. Igår så var de här och vi gjorde mat till dem. Min syster köpte en tidning som innehöll "New Moon" posters och
känner jag henne väl så kommer jag få dem ifall Bella och Edward är tillsammans på dem postrarna för hon säger att hon blir avundsjuk och svartsjuk ifall hon ser dem tillsammans så jag hoppas på presenter när de väl kommer hit ikväll.
Och det kommer bjudas på en massa smått och gott.

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: