7 November 2009

Det känns lite tomt nu när min familj har åkt hem. De har jag träffat nu efter 2 månader men inte min hund. De får krama och pussa på honom från mig när de hämtar honom på hundpensionatet.


.::Detta är lite bilder från min pappas camera::.

Jag och älsklingen gick upp klockan 7 idag för att gå till min familjs hotell (som ligger en bit bort från oss)
och vara lite med dem innan de skulle sätta sig på bussen som går till flygplatsen. 
Efter det så gick vi och handlade lite för att sedan lämna av det som vi hade inhandlat hemma 
för att ytterligare gå ut och gå en bit (en gång till) för att kunna gå pch köpa fisk samt gurka.
Min man gör så god mat men det betyder inte att jag inte är med och hjälper till
för får jag säga det själv så gör jag också god mat. Väl hemma igen så gjorde vi Daimglass (min familj tog med sig Daim hit). Nu så har jag hunnit sova 1 timme, mysdagen idag - den är bra. 
   


Kommentarer
? Helena

Hejsan, jag ser du också bor i alanya, det gör jag med, eller nja jag bor inte där längre har stort sätt bott där sen förra året, men är nu hemma i sverige igen, jag ser att du är gift och så här och har därför lite frågor till dig jag vill ställa om det är ok. Jag är då också tillsammans med en turkisk kille och varit i 1år nu och vi vill då gifta oss och så här, men jag har hört att det är typ bara problem om vi skulle göra det, vi vill liksom gifta oss i turkiet men vad är det för papper och sånt jag behöver då? Och vad är det exakt för papper man behöver för att skicka visum så att han kan komma hit? har hört det är en massa försäkringar och sånt, är det reseförsäkring eller både reseförsäkring och person försäkring? Hoppas på svar, tack kram Helena

2009-11-09 @ 03:19:53
URL: http://www.metrobloggen.se/helenagullberg
? Jennie

heej :)

gu sicken söt blogg du har :)

hur är allt med dej?

var gärna med i frågestunden på min blogg!

kram

2009-11-11 @ 16:42:19
URL: http://jennsiii.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: