.::4 Oktober 2009::.

Från och med i natt så har det regnat så gott som non - stop. I eftermiddags så kom mina föräldrar hem till oss och jag visade då dem videos:en "Svenska Hollywoodfruar" som jag lade in i förr förra inlägget här, det var mycket uppskattat haha.. Därefter så gick vi ut, trots det (mycket) dåliga vädret. Vi har varit i så gott som hela stan för att leta efter ett par nya glasögon åt mig, de jag har nu har jag haft sedan 6:an tror jag haha.. Jag har växt ur dem kan man säga plus att det är små repor på dem. Efter att ytterligare varit hos några Optiker idag så hittade jag äntligen ett par glasögon
(för rimmligt pris med). Det är inte lätt att shoppa med mig ska jag säga, jag är väldigt kräsen. Glasögonen skulle vara i guld med strasstenar (finns ju typ inte i Sverige) och jag har nu hittat vad jag vill ha här. Så det får jag av mina snälla föräldrar.

På tal om att jag är kräsen med, jag och min man har letat i hela Alanya (okej kanske inte hela men ni förstår nog) och lite i Adana med men jag hittar inte en enda jävla väska som jag skulle vilja ha. Och är man tjej så är det inte bara till att köpa vilken väska som helst, inte enligt mig i alla fall eftersom väskan även blir en del av en. Den visar vad man har för stil och allting, väska är viktigt för mig.


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: