('v')Happily Ever After('v')

Jag är ledsen för dålig uppdatering men jag är med min man nu och det kommer först ('v')



3/5: Min vän Jessica kom och hämtade mig och tillsammans åkte vi ner till "Väla" och på vägen dit ringde min man mig och sade att han var vid gaten på Antalyas flygplats och väntade redan då på planet. 
("Väla" är ett shoppingcenter i Helsingborg jämte "Ikea" för de som inte vet vad det är för något).
Där köpte Jessica en studentklänning men vi tittade även på lite andra saker också. Efter ett tag igen så ringde min älskling mig och sade att planet skulle lyfta.
Sen efter att ha ätit och tagit oss ner till Malmös tågstation så tog vi tåget över till Kastrup
och där väntade vi på min man ('v') och rätt som det var så ringde någon mig och det var tullen som hade tagit min man, tänk om jag inte hade svarat i telefonen..
(På grund av det där telefonbolagen i bland annat Italien som ringer en och drar en massa pengar
från ens abenomang/ kort) Efter 45 minuter av evigt väntande så ser jag honom och jag springer in i hans armar och börjar gråta. Inget mer väntande för oss, inget mer vara utan varandra, inget mer träffas vid datorn, inget mer med att inte kunna röra, kyssa, krama,  älska med varandra - Nu kommer vi vara i varandras armar för alltid ('v')



('v')
 "I Love You For Longer Than Forever" ('v')

Kommentarer
? maria

Oh va skönt att ni äntligen får vara tillsammans. Hoppas att ni får förlängt när det är dags.. =D



Det är bara bra med mig och killen. =) Det är ca 2 veckor sen jag träffade han sist och det känns som en evighet när man är van att få träffa varandra varje vecka. Men imorn får jag äntligen träffa han igen.. =D



kramar

2009-05-13 @ 18:17:15
URL: http://iaas.blogg.se/
? Karin

Åh, underbart. :) Får en tår i ögat. Jag är så glad för eran skull. :)

2009-05-13 @ 18:56:26
? Malin

Åh vad härligt, du har fått uppleva det ögonblicket som man drömmer konstant om;) Lycka till!

SV: Jag har inte åkt än men den 3 juni är det dags, så det är inte långt kvar nu. Allt är bra med oss, han har börjat jobba nu så vi får prata över telefon så fort det finns tid:)



Hoppas ni har det bra tillsammans!

2009-05-15 @ 15:55:38
URL: http://missertas.blogg.se/
? Maria

I helgen har det inte hänt mycket. Har bara umgåtts med älskling och så jobbade jag i lördags. Fick något utbrott igår och började grina för ingenting när jag skulle säga hejdå till älskling och sen åka hem. Så fick åka med hem till honom ist och här sitter jag nu och hans familj är på jobbet. vad har ni haft för er då?

kram

2009-05-18 @ 10:39:42
URL: http://iaas.blogg.se/
? malin

Just nu har det mest vart jobb och det sista som ska göras i skolan innan allt är klart. Jag blir färdig med en butikschefsutbildning nu den 2 juni:) Ja Norges låt som vann var väl sådär, tyckte det var lite smågapigt här och där, men orginellt;) Hur går det för er nu när han äntligen kommit till Sverige? Tycker han det är mycket som är annorlunda?

2009-05-20 @ 22:27:48
URL: http://missertas.blogg.se/
? Anonym

Jag kom av en slump in på din blogg och blev helt fäst. Får nostalgi. Jag träffade också en man i Marmaris som jobbade på vårt hotell. Jag får sånna minnen när jag läser dina inlägg om hur ni har pratat på msn och om din längtan. Det känns som om det är jag bakom skärmen. Såg även bilden på era ringar som är exakt likadan som de ringarna han köpte till oss. Gud alltså, memories never die!! Lycka till!!

2009-05-20 @ 22:40:51



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: