.::vem är hon::.

Kära läsare. Jag försöker uppdatera här så ofta jag kan men det är inte lätt nu när jag föralltid kommer att vara i min mans armar, han kommer som sagt först sen om jag hinner uppdatera så gör jag det.

En anonym tjej skrev till mig:
Jag kom av en slump in på din blogg och blev helt fäst. Får nostalgi. Jag träffade också en man i Marmaris som jobbade på vårt hotell. Jag får sånna minnen när jag läser dina inlägg om hur ni har pratat på msn och om din längtan. Det känns som om det är jag bakom skärmen. Såg även bilden på era ringar som är exakt likadan som de ringarna han köpte till oss. Gud alltså, memories never die!! Lycka till!!

Jag hade gärna viljat ta kontakt med dig som har skrivit denna kommentaren, du skrev varken din bloggs hemsida
(om du nu har någon) eller din mailadress.


Nu är det inte långt kvar till studenten, 12 Juni tar jag den haha.. och innan dess så ska jag redovisa 2 arbeten
annars så händer det ingenting speciellt i skolan nu. Så gott som inga lektioner, vilket är bra eftersom jag får mera tid att vara med min man ('v') Sen så har jag en annan mycket bra nyhet, nu har jag haft tandställning i ungefär 1,5 år och innan den 12 Juni så åker den av ^^..
 


Ibland är vi lite busiga ;)

Kommentarer
? Maria

Gud så skönt att få skolan avklarad snart också.. Jag kan inte fatta att det faktiskt är 3 år (!) sen jag tog studenten. En dag att minnas, man är såå glad denna dag.



Ja du, inte mkt, ska jobba tisd-fred, sen vet jag inte vad som händer. Vill träffa min syster som blev mamma idag och såklart vill jag yträffa älskling..



kram

2009-05-25 @ 20:01:18
URL: http://iaas.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: