.::shopping with my husband::.

Idag mina läsare så har jag och min man varit hos tandregleringen, tandläkaren eller vad hon nu ska kallas sade till mig att på tisdag och veckor så åker min tandställning av, goodbye Ugly Betty leende (fast jag har vit tandställning upptill
så den syns knappt) och hello Britney Spears leende. Om ni bara förstår hur lycklig jag är för det.

Därefter gick jag och min älskling en runda på stan, jag köpte mig en klänning från "Vila", varför ska de alltid öppna provrumsdörren när man står där inne halvnaken och fråga hur det går och om de typ ska hjälpa till?! Hallå, jag kan faktiskt klä v och på mig själv! Jag hade bild på den från nelly.se igår men jag hittar inte den på deras hemsida nu.
Så ni får se en bild på hur den röda verisonen ser ut, jag köpte den guldiga sen funderar jag också på att köpa denna rosa klänningen från nelly.se (kan man kanske få som studentpresent?) Man kan som sagt inte få nog av klänningar nu på sommaren, eller vad säger ni?


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: