.::min Twilight samling::.

Som lovat så kommer här bilder på min Twilight samling,
men det fattas lite saker men det kommer  snart vara med också.
Den officiela postern till filmen har jag med men den ska ramas in innan ni får se den (vill inte att den ska bli förstörd).



Detta har jag:
Biobiljetten
Twilight - (Engelsk) Pocket (Med Twilight posten som framsida)
Twilight - The Complete Illustrated Movie Companion
En massa bilder uppsatta på min Twilight vägg och en stor poster
Om Jag Kunde Drömma
Ljudet Av Ditt Hjärta
Bravo Poster Twilight - Special


Detta är vad som kommer så småningom:
När Jag Hör Din Röst
När Vi Båda Andas
Twilight Saga - The Official Guide
Catherine Hardwicke - Twilight - Director's Notebook
Twilight (DvD:n)
Twilight - The Official Soundtrack
Carter Burwell - Twilight (The Score)
Twilight - Kalender


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: