.::Måns Zelmerlöw och ytterligare en bok från Twilight The Saga::.

Idag vid kvart över 1 åke jag och min familj till den nya affären K - Rauta vid flygstaden eftersom det var typ en invignig för den (invigningen var för några dagar sedan) men en annan anledning för att vi åkte dit var för att Måns Zelmerlöw skulle uppträda. Efter cirka 1,5 timme åkte vi hem.

Det tog en jävla tid att få en autograf, bara min syster ville ha och hon fick sin så smånnigom. Men att människor tror att de kan få betala med kort är fruktansvärt, vad tänker de med?

Sen alla småbarn som kommer med vanliga fula papperslappar som de vill ha en autograf på, den papperslappen kommer ju ändå för fan komma bort inom en snar framtid! Dessutom var det en som vi en autograf på handen, nödvändigt?

Kön där sen var ingen kö utan alla som var där trängde sig fram, vad tänkte personalen på K - Rauta med?
Klart som fan att folk kommer trängas så varför gjorde de ingen riktig kö där man står person efter person (även om kön då blir jättelång så kommer det ändå gå så mycket fortare).



Sen står "småflickorna´" och skriker för full hals så man typ blir döv. Och att skrika ut meningen: "Jag älskar dig!" att de bara kan med och skrika det, snart kommer inte den meningen ha någon betydese alls eftersom alla säger det till alla.

Jag har en sak mer att säga om detta:
Får alla chansen att ta kort med Måns så klart att alla ska få det även om de måste dra ut på tiden mycket!

Sen åkte jag, mamma och syster till Maxi för att handla lite, jag köpte mig äntligen Stephenie Meyers 3: e bok om
Edward Cullen och Bella Swan "Ljudet Av Ditt Hjärta" men frågan är den om jag kan hålla mig med att bara läsa 1 kapitel om dagen för att dra ut på det så länge som möjligt?

(Foto: Pernilla)

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: