.::lite om veckan::.

Tisdag: Jag och min pappa ringde till ambassaden i Ankara,
beredda på att fråga dem en massa frågor om vad vi behöver göra eftersom brevet inte ännu hade kommit fram.
Så fick vi prta med personen i fråga så säger han:
"Vi fick brevet förra veckan, jag skickade din dotter ett mail om det".
Men inte har jag fått något mail om det, antingen så har de stavat min mailadress fel
eller så sa dem att de bara hade skickat bara för att det skulle låta bra
eller också en självklarhet till att de hade glömt bort att skicka
eller helt enkelt inte vill utan bara väntade på att vi skulle ringa.
Det är konstigt eftersom min man drömde att de fick brevet förra veckan.


Onsdag:
Kom hem efter att ha haft duppelpass i Psykologi och fick där reda på att vi ska skriva ett arbete,
självklart att jag gör det bara jag slipper skriva prov så är det hur bra som helst.


Torsdag:
Åkte till skolan egentligen för ingenting sen fick jag tag på min vän Jessica,
vi tog en sväng på stan eftersom jag skule köpa ett linne där
men linnet blev aldrig köpt för att det såg lite roligt ut när man tog på sig det.
Sen åkte vi hem till mig och åt och gick ut med hundarna (ja. hon hade med sig sin hund).
Nu så sitter jag här och gör i stort sett ingenting, har uppdaterat http://glossygossip.blogg.se/
med två nya inlägg ifall ni är lite sugna på att läsa lite gratisskvaller istället för att åka och köpa en tidning?

Fredag: Imorgon är jag ledig, då ska jag plugga, ta kort på mina väggar så ni får se mina Twilight saker,
kanske beställa lite saker från internet och bara ta det lugnt ^^


Kommentarer
? Anonym

Hur är det med dig idag dÅ? :)



Kram

/Linnéa

2009-03-06 @ 13:12:24
URL: http://twistandshine.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: