.::lite olika::.

Idag har jag ytterligare en gång varit hos tandregleringen eftersom mitt gummiband på tandställningen som ska dra tillbaka mina tänder tillsammans hade blivit gult och egentligen ska det vara genomskinligt. Det gjordes på endast 5 minuter sen åkte jag hem för att hjälpa mamma i trädgården, tog en promenad med hunden och lagade mat.

Nu har jag precis skickat ett mail angående studentplakat, inte lång tid kvar nu!
Imorgon ska jag åka och shoppa med mamma, måste köpa 3: e boken av Stephenie Meyers berättelse om Edward Cullen och (Isa)Bella Swan, "Ljudet Av Ditt Hjärta" heter den. Jag måste också köpa godis och göra lite annat. 
Kanske min syster får hänga med på den lilla resan på lördag? (Jag hoppas det verkligen). 

Nu ska jag snart  titta på "Top Model" tror jag om det inte är en sammandragning av den senare säsongen eller slutet av en säsong. Sen efter det blir det "Sex And The City" om det inte heller är ett avsnitt som jag redan har sett.

Kommentarer
? malin

Här kommer mitt otroligt sena svar;)

Som det ser ut nu kommer jag plugga turkiska i alla fall tre dagar i veckan när jag är i Alanya, sedan kan jag ju hjälpa till där han jobbar när det finns tillfälle:) Ja det e ju sjukt varmt och långa arbetstimmar så jag vill ju naturligvis spendera mycket tid med honom. Men som tur e jobbar han dagtid och jag pluggar samma tid, så det passar perfekt!



Härligt! Hoppas det går bra för er och att han får komma hit så snart som möjligt. Hur går det för er än så länge? Några speciella planer när han kommer hit? Ska han stanna länge?

2009-03-19 @ 22:03:44
URL: http://missertas.blogg.se/
? Angelica L

Det är bara bra med mig :D

Hur är det själv ??

Kram

2009-03-20 @ 18:58:39
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: