.::helgen 14 - 15/3::.

Så har man varit ensam från lördag morgon till söndag eftermiddag, det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men det har varit helt okej. Igår såg jag för första gången i mitt liv "Edward Scissorhands" den får bara 3/5 eftersom den var så sorglig och slutande dumt. Jag och min syster har ätit lite onyttiga saker men vad gör det när det är helg?

Jag skriver mer sen när jag har mer att skriva. Föräldrarna kommer hem snart så ska gå och vara lite social.
Imorgon ska jag träna in en dans inför dansen på tisdag för att vi ska ha en egen och kanske man kan få högt betyg då ^^

Kommentarer
? Anonym

Tittar bara in och önskar dig en fin kväll :)



Kram

/Linnéa

2009-03-17 @ 18:53:45
URL: http://twistandshine.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: