.::yesterday and today::.

Igår:
Efter att ha varit hemma ett tag kom pappa hem och med en överaskning gav han mig ett kuvert och inte vilket kuvert som helst utan ett från migrationsverket. Äntligen har frågeformuläret kommit så nu ska det bara fyllas i för att sedan skickas tillbaka så då blir det lite mera väntade men det gör ingenting. Eller visst gör det men jag och min man kommer vara i varandras armar hur än svaret kommer bli. Så ytterligare en gång har jag fått beställa personbevis och lite andra saker.

Idag:
Min mamma väckte mig och safe att pappa hade fått en impuls och det var att vi skulle åka till Ullared en sväng.
Vilket vi gjorde och jag kom hem med många fina saker, för en gångs skull:
* En MirandaNalle, det kostar ju ungefär 300:- men i Ullared kostade den endast 100:- (vilket är lite för en stor nalle)
- Underkläder
* 2 kjolar från Koola Anna, en svart och en silver
* En ram för min Twilight poster
* Godis
* Vänner - säsong 10

Kommentarer
? Anonym

Hejsan söt :)



Hur är det med dig idag då? :D



Kram

/linnéa

2009-03-26 @ 12:07:41
URL: http://twistandshine.blogg.se/
? malin

Härligt det låter. Bara han får komma nu då så e det ju perfekt! Hoppas det går bra för er!



Sv:Jag kommer att plugga turkiska på ett universitet i Ankara som ger distanskurser i Alanya. Jobbandet tar jag lite som det kommer. Vi känner en ägare av en restaurang väldigt bra så vi kommer jobba lite tillsammans med honom och hans anställda:)

2009-03-26 @ 22:27:36
URL: http://missertas.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: