.::2/3 - 2009::.

Idag så har jag varit hos tandregleringen, nu är det inte många gånger kvar - snart så åker tandställningen av ^^

Sen ringde jag Presbyrån för att fråga om de hade tidningen som jag skulle vilja ha men det hade dem inte
men jag hittade den sen i en annan tidningsaffär (konstigt eftersom Pressbyårn ska ha alla)
så nu kommer mina väggar bli mer fina och dessutom lite mer samlingssaker till min Twilight samling.
(jag tror att jag kanske är lite beroende?)

I stan gick jag även med min vän Jessica, hon köpte ett par fina skor.
Jag vill oxkså ha ett par nya skor men det paret jag vill ha är något för dyra för mig
detsamma med ett linne jag hittade på Mq
men till studenten så kan man kanske ta och kosta på sig lite?

Kommentarer
? Anonym

Gillar du att inreda? :)



Kram

/Linnéa

2009-03-02 @ 16:45:50
URL: http://twistandshine.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: