.::18/3 - 2009::.

Nu har jag bestämt mig, jag ska klippa topparna idag. Hoppas de inte klipper för mycker men det måste de väl antagligen för det är så slitet och dessutom vill jag ha långt hår. Jag har sparat till det nu i flera år men det händer inte ett jävla skit. Men nu så när man väl fräschar till det så ska det väl växa?

Studenten närmar sig med små steg framåt, men tills dess har jag en del att göra:
* Köpa studentskor och det är inte lätt eftersom jag är världens mest kräsnaste när det gäller skor (tror jag)
* Projekt och Företagande - måla 2 klassrum med 5 andra.
* Göra klart projektarbetet eller det går inte att göra klart men i alla fall lämna in det skriftligt.
http://glossygossip.blogg.se/
* Skriva 2 prov: Geografi och Företagsekonomi

* Uppdaterar mer sen när jag har klippt mig *

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: