.::104 frågor::.

1. är du kär? - ja såklart, min man ramazan ('v')
2. har du snusat? - nej och jag tänker aldrig göra det heller
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - nej för jag röker inte och tänker aldrig göra det heller
4. har du legat i sängen brevid en kille? - ja med min man ('v')
5. har du blivit dumpad? - ja
6. har du blivit slagen allvarligt? - nej
7. tar du droger? - nej och jag tänker aldrig göra det heller
9. har du pussat en tjej? - nej
10. hatar du någon? - ja
11. älskar du någon? - ja såklart, min man ramazan ('v')
12. har några av dina vänner svikit dig? - ja
13. har du djur? - ja, en collie
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - min syster eller sovit skavsfötters xD
15. hatar du dig själv? - nej
16. gillar du orange? - det beror på
17. har du nån sjukdom? - nej
18. har du skämt ut dej för den du gillar? - det vet jag inte
19. har du en gris? - nej
20. har du en plattång? - ja
21. har du en bror? -  nej
22. har du sjukt bra humor? - ja
23. är du brunett? - ja
24. gillar du att stå i duschen flera timmar? - nej, får inte xD
25. tycker du om hästar? - nej
26. har du en hund? - ja
27. har du skilda föräldrar? - nej
28. har du gått på simskola? - ja
30. har du sagt bög till en kille? - nej
31. har du sagt fitta till en tjej? - nej
32. har du fuskat? - ja
33. har du en teve på ditt rum? - nej
34. har du lunar? - nej
35 har du MSN? - ja
36. har du en syster? - ja, en tvillingsyster
37. har du bruna ögon? - nej
38. gillar du att fota? - ja
39. har du sett dig själv brinna? nej
40. hjälper du dina vänner? - om jag kan hjälpa till så
41. gillar du tacos? - ja
42. tycker du att du är söt? - ja
43. har du dansat? - ja
44. har du spelat fotboll? - i skolan på gymnastiken?
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - ja, ödet förde mig och min man samman ('v')
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - varför skulle jag göra det?
47. har du ätit sniglar? - nej och jag tänker aldrig göra det heller
48. äger du en locktång? - ja
49. gillar du att tugga tuggummi? - nej
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - varje gång jag har ätit eftersom jag har tandställning
51. gillar du kläder? - ja
52. hatar du falska vänner? är det falska så är de inte mina vänner
53. gillar du räkna matte? - nej fick precis godkänt i matte A xD
54. älskar du någon nu? - ja såklart, min man - föralltid ('v')
55: har du gråtit inför en vän? - ja
56. kan du sjunga? - kan, kan jag väl men inte lika bra som Britney Spears
57. har du sett nån dö? - nej
58. säger du vad du vill? - nästan
59. är du stor? - åldern, längden eller vikten?
61. kan du tala spanska? - lite
62. är du kortare än 1.60? - ja, 1,54
63. älskar du sommaren? - ja
64. älskar du vintern? - nej, det är kallt men vackert med snö men gillar inte det heller
65. har du mer än 6 par skor? - nej
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - ibland
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - ja
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - ja
69. gillar du att städa? - ja
70. gillar du att sova länge? - det beror på hur länge som är länge
71. har du vart med om en olycka? - bröt armbågen på dagis
72. är du förvirrad? - nej
73. har du mer än 6 par byxor? - nej
74. har du förlorat en vän? - gäller det någon/ några i släkten?
75. gillar du att shoppa? - ja
76. har du varit i paris? - ja
77. gillar du ormar? - nej men jag har inget emot dem
78. klarar du dej själv? - ja
79. har du lagat mat? - ja
80. är du klantig? - nej
81. har du foppatoffler? - det är de fulaste skorna som finns!
82. har du mer än 20 låtar på din data? - ja
83. sminkar du dej innan skolan? - ja
84. har du träffat en kändis? - nej, men jag har sett
85. har du mer än 7 par nagelack? - nej
86. har du busringt? - kommer inte ihåg
87. har du skällt på din bror? - jag har ingen bror men jag har en tvillingsyster
88. har du en vän som skiter i dig? - det vet jag inte
89. har du velat göra saker men vågar inte? - ja
90. sover du med nått gosedjur? - ja
91. har du åkt nånstans utan att du får? - nej
92. vill du bara bort ibland? - ja
93. har du tältat? - ja
94. har du brännt dig? - ja
95. har du lekt med levande ljus ? - nej
96. har du lekt anden i glaset? - nej
97. skäms du ibland? - det beror på vad
98. bor du i skåne? - nej
99. gillar du hip hop/rap musik? - ja
100. är du på sista frågan nu? - det tror jag inte
101. är du singel? - nej, jag är snart gift ('v')
102. har du åkt flygplan nån gång? - ja
103. har du kul just nu? - nej om jag ska vara ärlig
104. är du blyg? - det beror på

Kommentarer
? Anonym

Är allt bra med dig ikväll? :)



Kram

/Linnéa

2009-03-07 @ 19:47:00
URL: http://twistandshine.blogg.se/
? Fredrik Frisören

hjälp vilken rolig men lång lång lista! =)

2009-03-08 @ 12:30:17
URL: http://fredrikfredrik,webblogg.se
? Anonym

Hejsan söt! Är allt bra med dig idag?



Kram

/linnéa

2009-03-08 @ 13:00:20
URL: http://twistandshine.blogg.se/
? Natalie

Svar: Lite sent svar, men igår jobbade jag och sedan blev det inte så mycket mer faktiskt. Du då? :)

2009-03-08 @ 13:31:02
URL: http://nst.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: