.::vad/ vilken är eran favoritlukt?::.

Sicken fråga va? Min syster stod och städade speglarna i tvättstugan och då kom jag på när jag tittade på henne att
en av världens godaste lukter är bland annat "Ajax Allrengöring Lemon" förstår ni mig inte varför
eller något liknanade så lukta på det så kommer ni att förstå,
har man väl börjat lukta så går det nästan inte att sluta. 

Sen det där medlet man använder när man rengör speglar och fönster
så är det den här som ni ska använda: "Mr Muscle Citrus",
nu låter jag kanske lite galen men jag lovar er att ni kommer bli nöjda
med hur era hem luktar om ni använder de här rengöringsmedlen.  

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: