.::studenten::.

Jag sitter för en gångs skull i min säng och skriver här, min man ligger och tar sig en liten tupplur så varför inte sitta bredvid honom? Hur jag sitter här? Jo, med min laptop som jag fick på min student igår. Man kan verkligen säga att vädret kunde varit bättre men det var det inte, det öste ner i stort sett hela dagen. Synd det för idag är det strålande solsken. Medans min älskling sover så har jag installerat alla mina "The Sims 2" spel, tänker inte köpa "The Sims 3" och förklaringen till det kanske ni förstår själva..


Fredag 12 Juni 2009: Dagen med stort D, studenten.
Jag ska säga er att informationen om det hade inte varit den bästa. 

Först skulle vi samlas i skolan 9:30 och utspringningen var klockan 11 men alla föräldrar och anhöriga fick vänta till 11:10 eftersom det var dåligt planerat och vår rektor skulle dela ut en bakelse till en lärare som slutade med. 
Min Ramazan stod i regnet med min familj och en massa andra människor lite väl länge.. 


Därefter tog vi kort i caféterian och en person kommer fram till mig och påstår en sak som var sann för att jag är minsann ingen slarver av mig. Kortet skulle egentligen ha tagits i en park som ligger jämte tågstationen men för att vädret var som det var så blev det inte så. Det finns mer jag vill säga om det men det kan jag inte skriva här.. 

13:45 - Skulle alla vara samlade i Slottsparken men eftersom jag och några av de andra tjejerna inte fick åka med på flaket för det fanns ingen plats så struntade jag i det, vilket jag gjorde rätt i. Min man kom sen igen med min familj efter fotograferingen för att hämta mig med pappas gamla bil (som är omgjord och fin), glömmer inte hur fin han var igår ^^ 
Och min mamma och syster körde bakom oss med våran andra bil. Det var skönt att slippa vänta från klockan 11:30 - 13:45 för att endast gå igenom stan och bli genomblöt, istället hjälpte jag min familj med att göra mer i ordning här hemma för alla gästerna som skulle komma.
 



Jag fick en hel del pengar, boken "Twilight: Director's Notebook" av "Catherine Hardwicke", lite studentnallar, nästan en hel blomsterbutik ;) och till sist men inte minst, en laptop + en usbkontakt för att kunna se på tv via laptopen.
 
Dessutom denna veckan så har jag slingat håret och tagit bort tandställningen.


Kommentarer
? maria

GRATTIS TILL STUDENTEN!! =D

2009-06-15 @ 22:09:47
URL: http://iaas.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: