.::midsommarafton och lite annat::.

Denna dagen efter vårat bröllop så gjorde vi inget speciellt förutom att ta en sväng med bilen tillsammans med
mamma och pappa (min syster stannade hemma) och inte var det så mycket folk ute för den delen heller
men vad är en svensk midsommar utan regn?


 

På kvällen kom min vän Jessica med sin hund för att hämta upp mig, min man och min syster
och tillsammans åkte vi ut till Östra Stranden för att grilla med några man känner. 
Efter 10 minuter kände jag igen en tjej av människorna som satt och grillade (vilket kändes lite pinsamt, förlåt).
Sedan öste regnet ner och alla åkte hem till Martinas fästman Tobbe, som han kallas.
Där spelade vi Wii Bowling och lilla jag var duktig nog att sätta en Strike på första försöket
så av alla 4 lagen så kom jag och min man 3:a, rätt bra för att vara nybörjare?
Min syster och Jessica var ett lag, det gjorde också några Strikar.



 

Och vännen min kommer hem till mig imorgon för att titta på lite film innan hon och hennes bror åker in 3 veckor till Marinen, kör inte för mycket med lilla Jessica. 



Ni har väl inte missat "New Moon" trailern?


Kommentarer
? maria

Okej, hoppas det går fort med uppehållstillståndet.

Vi ska åka ner den 15e juli å så stannar jag tre veckor tror jag. Killen stannar kvar längre eftersom att han ska göra lumpen där, så han kommer väl hem i november elr december skulle jag tro.

2009-06-22 @ 23:04:15
URL: http://iaas.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: