.::Michael Jackson - The King Of Pop::.

Imorse gick jag som vanligt ner från övervåningen till undervåningen för att väcka min syster. Till min stora förvånelse var hon redan vaken och läste Aftonbladet och till min stora förskräckelse såg jag vad som stod på framsidan av tidningen.
Jag kunde inte förstå det riktigt men tyvärr så är det sant, The King Of Pop is dead, varför liksom?

Min syster skriver lite här också:
Varför skulle just han dö,varför?! Han var ju en så himla duktig artist :'( Var  så himla nära att gråta när jag läste det, sedan när min syster och Ramazan åkte till jobbet så grät jag jättemycket. Jag kan knappt tro att det är sant, han är borta för alltid. Jag som har lyssnat på honom sedan jag var liten. Min favoritlåt med han är "You Rock My World".

Jag och min man såg sedan lite på CNN - kanalen och fick ytterligare veta några saker angående denna sorgliga nyhet. Sen på jobbet såg jag i Expressen att Papparazzis hade fått en sista bild på Michael, nämligen när han log i ambulansen typ halvt död, hur fan tänker dem?! De har fan inget annat att tänka på än att "Den här bilden kommer ge mig en stor summa pengar", fy fan för dem!

Det fanns många tanker om Jackson men visst ska vi minnas honom som The King Of Pop?


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: