.::dinner and a movie::.

Såhär såg det ut hos mormor och morfar när vi var där på middag. Min mammas syster var med också. Men tyvärr fattas hon, min syster (som tar bilden) och min mormor på bilden.
Visst var läsken ljummen men is fanns det i alla fall. Vi åt som sagt lax med potatis och hollandaisesås och jag och min man fick även kyckling, vilket vi inte äter så ofta eftersom min familj inte äter det. 


För några dagar sedan hyrde vi några filmer, vilka var:


"Resan Till Jordens Medelpunkt " - Skriver namnet på Svenska för jag orkar inte leta upp vad den heter på Engelska.
Den var i 3D vilket var mycket fashinerande (kan inte stava rätt tror jag haha). Den rekomenderar jag verkligen för de som tycker om äventyrsfilmer.
"The Unborn" - Jag har bara några få ord att säga om den. Några människor påminner om "The Ring" och "The Grudge" personerna, en B - film helt enkelt.
"Australia" - Trodde att den skulle vara bättre än vad den var men den var helt okej, några tårar kom.

Och till sist men inte minst så har jag, min älskling och pappa travat 10km3 ved på samanlagt 1 dag (mindre).
Duktiga vi är va? Jag är stolt över mig själv så nu är jag värd lite gottigottgott ^^

Kommentarer
? Camilla

Hej hej, jag såg Australia på bio, tyckte den var lite seg i början men att den blev bättre och bättre. Några tårar fälldes på slutet ja....



När hade ni tänkt flytta till Alanya? Priset för hyreslägenheter ligger runt 400 - 800 TL ca/ månad beroende på standard/ storlek etc. Nu har vi vår egen lägenhet men när vi hyrde tidigare betalade vi 300 Euro/ månad för en omöblerad lägenhet. Vår lägenhet var då ganska stor med 3 sovrum. Kommer din man från Alanya? Hur mycket hade ni tänkt att lägga i hyra per månad?

Ha en fin dag!

2009-07-28 @ 12:18:22
URL: http://www.metrobloggen.se/cjb
? Elin Pelin

Hej du har varit inne och kommenterat på min blogg angående boende osv! såg att du redan har fått svar av en av min kompisar och jag hade ungefär ett likande svar jag bor i en lägenhet som min sambo äger och därför betalar vi ingen hyra!

men om du har flera frågor så mejla mig gänra det är lättre att svara då!

hoppas du får en bra kväll! mvh Elin

2009-07-29 @ 22:04:36
URL: http://metrobloggen.se/elinstweety



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: