.::mysig utflyktsdag med min man och min vän Jessica::.

Igår tog jag och min man bussen till min vän Jessica. Vi hade tänkt oss att paddla.
Ja, jag är rädd för vatten men det gick iallafall för jag behövde inte paddla, det gjorde min man och vännen Jessica.
Jag höll ett hårt grepp om kanoten och hoppades att vi inte skulle ramla i vattnet, då hade jag fått panik
och de hade inte varit så kul för dem haha.. För att komma till sjävla grillplatsen som Jessica varit så duktig med att göra själv så var vi tvungna till att gå igenom ett träsk (tack Jessica för lånandet av dina gummistövlar) medans min älskling blev blöt (han vägrade byta skor så han får skylla sig själv). Vi grillade några slags potatisar (fungerade som stekning)och kyckling * mumsmums*. Efter grillningen gick vi tillbaka till kanoten.
Att gå och oh gå ur kanoten var hemskt, jag sätter mig aldrig i en sån igen. När jag väl var på fast mark igen
så började mina ben att skaka som asplöv men det slutade efter ett tag.

Vädret var inte det bästa denna dagen, det regnade ganska mycket men när vi väl skulle sätta igång med grillningen så slutade det. Det här var en fin liten utflykt, älsklingen fick känna av det svenska friluftslivet (så heter det va?). 
Jag har tyvärr inga bilder från igår, vågade inte ta med mig cameran ifall vi skulle välta i vattnet.   

Imorgonkväll bär det av till min mormor och morfar då vi är bjudna på middag när mina föräldrar har stängt så vi kommer vara där vid 9 tiden på kvällen, får se om mormor och morfar skjutsar oss till Malmö nästa månad (inte lång tid kvar nu).

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: