.::60 ärliga frågor om mig själv::.

1. Vad är ditt mellan-namn? Maria.
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Destiny.
3. Är du i ett förhållande nu? Jag är gift med min turkiska man Ramazan.
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Snart i 4 år.
5. Vem var du tillsammans med sist? Ingen sedan jag 10 år ungefär haha.
6. Får man fråga varför det tog slut? Grupptryck eller något antar jag.
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Inte innan min man.
8. Vem vet mest om dig? Min man och familj.
9. Vad gör du på fredagskvällar? Myser hemma med min man.
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Twilight
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej.
12. Har du någonsin varit full? Nej.
13. Har du testat droger? Nej.
14. Röker du? Nej.
15. Snusar du? Nej.
16. Saknar du någon just nu? Min man sitter precis jämte mig vid tv:n så nej, det gör jag inte.
17. Hur mår du idag? Jag kan inte må bättre än vad jag gör eftersom jag är i min älsklings armar.
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Inga.
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Saknade min man och väntade efter denna tiden eftersom den eviga väntandet efter varandra är slut nu.
20. Bästa minnet från sommaren? Första sommaren tillsammans med min älskling.
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Andra hemlandet Turkiet, hos min älskling.
22. När var du där? I Januari.
23. Är du rasist? Nej.
24. Har du helt svenskt ursprung? Ja men många tror att jag är utländsk.
25. Om nej, vart kommer du ifrån? -.
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar? Jag har min man.
27. Ser du fram emot någonting just nu? Åka till Turkiet och starta ett liv med min älskling.
28. Sköter du skolan? Den är slut som tur är.
29. Vad hade du för betyg förra terminen? De var helt okej för att vara mig.
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? -.
31. Vilket ämne var det? -.
32. Har du fått ig på ett prov? Ja.
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej.
34. Anser du dig vara intelligent? Ibland kan jag vara riktigt smart.
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Från och med när jag träffade min Ramazan.
36. Vilken va den värsta tiden då? När jag inte är i min mans armar.
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? När jag inte är i min mans armar.
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? -.
39. Har du haft sömnproblem? Nej.
40. Hur ofta gråter du? Inte så ofta nu eftersom jag är i älsklings armar nu - föralltid.
41. Vad gör du när du mår dåligt? Jag tänker för mycket.
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Min man eller min familj.
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Herregud vilken fråga, ska jag ens svara på den?! Såklart inte!
44. Vilken klass går du i nu? Ingen.
45. Vilken skola? Drottning Blankas Gymnasieskola.
46. Har du varit otrogen någon gång? Kommer aldrig att vara det!
47. Har någon varit otrogen mot dig? Nej.
48. Är du stolt över dig själv? Ja.
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Min omtänksamhet, snäll, rolig och kärleksfull.
50. Vad får du ofta komplimanger för? Mina långa ögonfransar och ögonen.
51. Har du lätt att få folk att skratta? Ja.
52. Cider elller öl? Inget utav det!
53. Har du några talanger? Jag kan lägga mitt högra ben vid nacken så jag är vig och kan sjunga "Lilla Snigel" utan att öppna munnen.
54. Vet du om någon är kär i dig? Min älskling ('v')
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Ja, bästa t.o.m.
56. Vad står det i ditt senaste sms? Jag orkar tyvärr inte ta fram mobilen och skriva ner det haha.
57. Hur lång är du? 154 cm.
58. Hur mycket väger du? Man frågar inte en tjej om hennes vikt!
59. Vilken storlek har du på kläderna? Olika.
60. Har du svarat ärligt? Det tror jag nog.

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: