.::22/7 - 2009::.

Ikväll blir det som sagt äntligen middag hos mormor och morfar, vi får välja mellan lax och kyckling
och förhoppningsvis blir det potatis med hollandaisesås och lingon till. Dricka kommer jag antagligen få ta med mig
för annars får man avslagen eller varm läsk. Kanske blir det någon dessert till med men då kanske det blir banantårta (marsipanen och "sockerkakan" äter jag men tacka vet jag marängtårta med jordgubbar och grädde.

Grädde är egentligen inte så jätte gott men med maräng till så går det i alla fall ner.

Kommentarer
? pia

hej pernilla!vi betalar ingen hyra alls då min mans pappa äger huset med lägenheterna i så vi betalar endast el o vatten och det är ej mycket:)..vet ej om det går att få tag i "billig" hyra i alanya tyvärr då det är ganska så "turistigt" eller hur jag ska säga..min mans pappa hyr ju ut en lgh längst ner hos oss och den är omöblerat o då vill han ha 1500kr i mån och detta är billigt om man jmför med andra, men denna är redan uthyrd nu. Vet ingen just nu som vill hyra men ´hör jag ngt så kan jag ju säga till..



När ska du flytta hit? är ni gifta?



Jag o min man träffades 2006, gifte oss 2008 o fick våran älskade son för 3 mån sen..bott i alanya sen förra året och älskar det:)



//Pia

2009-07-25 @ 12:13:00
URL: http://metrobloggen.se/piaayd
? pia

lgh:en kommer va ythyrd minns 1 år nu, har skrivits ett kontrakt..vill ej gå ner o ta bilder nu då det känns lite privat..hehe..är bättre när den är omöblerad sen senare om dom flyttar ut..



Vi valde att bo här för min man vill verkligen inte bo i sverige som det ser ut nu o jag är också såå less på sverige så jag trivs riktigt bra här vart vi e nu men sen får man ju se vad framtiden visar:)

2009-07-25 @ 13:41:22
URL: http://metrobloggen.se/piaayd



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: