.::Twilight skivorna och lite allmänt om dagen::.

Cdwow.se, har 10:- rabatt på allting och skulle jag köpa båda "Twilight" skivorna så skulle det bara gå på 208:-
och frakten kostar ingenting så jag funderar på att slå till:
Tycker ni att jag ska köpa dem?

Så fort filmen kommer ut med den där "Special Edition" så ska jag köpa den med.  
Böckerna får jag köpa så småningom eftersom de skulle kosta mig en förmögenhet att köpa
alla på en gång och inte kommer de vara med på bokrean heller men jag har beställt:
"Twilight Complete Illustrated Movie Companion". Twilight-freak hell yes ^^.

I skolan idag har jag haft 2 turism lektioner, på den sista hade vi ett studiebesök på ett hotell
därefter hade jag ett prov i samhällskunskap "Så styrs Sverige & Så styrs kommunen", intressant va?
Jag hoppas att jag fick G, jag skrev i alla fall på allting.  


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: