.::shopping with my mother and sister::.

Har varit och shoppat på "Eurostop" med min mamma och syster idag, det jag köpte var:
* en silverklänning som kostade 200:- (har kostat 400:-)
* nya Popquarn tidningen med en "Twilight" poster som hänger fint på väggen nu (fick en ram av mina föräldrar)
men det är inte den postern som jag vill ha men denna var fin den med
* godis och halstabletter

Sen köpte vi lite fikabröd och åkte hem till pappa för att fika. Annars idag har jag hållt på med min nya hylla som jag har fått och satt upp lite bilder/ posters (ne, det är inte barnsligt att ha det - de som tycker det kan ja - ni - vet - vad) i mitt rum.
Nu sitter jag och väntar på att min man ska komma till datorn för att cammica med lille me *längtar efter honom nåt sånt fruktansvärt* men kanske, bara kanske
(om det händer så kommer ni få veta för då blir jag världens lyckligaste: nu blev ni nyfikna va?^^)..

Kommentarer
? linnea malivez

Jag tänkte köpa en ny dator, en bärbar sådan, inte har du något tips på en bra och prisvärd data? :)



Kram

/LM <3

2009-01-31 @ 19:02:44
URL: http://twistandshine.blogg.se/
? SANIBO

nice!

2009-01-31 @ 19:02:49
URL: http://ssanibo.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: